ALGEMEEN

Wie zijn jullie eigenlijk?
Team X21, aangenaam! Je vindt al onze info bij over ons.

Is er een verschil tussen de webshop en de winkel in Rotterdam?
Ja en nee. De webshop en de winkel zijn technisch gescheiden, maar we verkopen dezelfde producten en bieden uiteraard dezelfde service zoals je die gewend bent in de winkel.

Hoe kan ik contact opnemen met X21?
Voor alle vragen over de webshop kun je ons bereiken door een mailtje te sturen naar support@x21.nl of te bellen naar 06-18202078. Je bent ook van harte welkom in onze winkel in Rotterdam, of op onze Facebook pagina.

GIFTCARD

Kan ik een X21 giftcard naar iemand anders laten opsturen?
Jazeker! In de check-out kun je een apart bezorgadres en factuuradres opgeven. Zorg dat het vinkje bij “verzenden naar hetzelfde adres” uit staat, vul je eigen adres in bij factuuradres en het andere adres bij bezorgadres.

Waar kan ik een X21 giftcard inwisselen?
Je kunt de X21 giftcard zowel in de X21 webshop inwisselen, als in onze winkel in Rotterdam. De X21 giftcard is niet inwisselbaar voor contanten.

Hoe kan ik online een X21 giftcard inwisselen?
Op de achterkant van de X21 giftcard staat een 9-cijferige code. In de check-out kun je die code invoeren in het coupon veld (onder het totaalbedrag, add a coupon code). Zorg dat je de code exact overtypt, inclusief streepjes (XXX-XXX-XXX). Het totaalbedrag van je giftcard wordt dan van je ordertotaal afgetrokken.

Moet ik mijn X21 giftcard in Ă©Ă©n keer besteden?
Ja, want we kunnen geen digitaal wisselgeld teruggeven.

Kan ik ook meerdere giftcards tegelijk inwisselen?
Ja, je kan meerdere coupon codes invullen, gescheiden door een komma (zonder spaties). Dus bijvoorbeeld: XXX-XXX-XXX,XXX-XXX-XXX.

Hoe lang is mijn X21 giftcard geldig?
De X21 giftcard blijft onbeperkt geldig.

BETALEN

Hoe kan ik betalen bij X21?
Je kunt bij ons betalen via iDeal, Paypal of creditcard.

Is betalen bij X21 wel veilig?
Jazeker. Sowieso zijn iDeal, Paypal en creditcards gerenommeerde, veilige betaalmethodes. Daarnaast werkt X21 voor de betalingen samen met Mollie. Dit bedrijf verzorgt de online betalingen van duizenden webshops via speciale beveiligde verbindingen.

Ik kreeg een foutmelding bij het betalen
Een enkele keer kan het gebeuren dat een betaling mislukt. Stuur een mailtje naar support@x21.nl of bel naar 06-18202078, dan zoeken we een oplossing.

Ik heb geen bevestigingsmail gekregen
Check eerst even of de mail niet in je spambox is beland. Zo niet, stuur dan een mailtje naar support@x21.nl

VERZENDING

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
Wij versturen onze pakketten met PostNL. Zodra je pakket is verzonden, mailen we je een tracking number zodat je de zending kunt volgen.

Wat zijn de bezorgkosten?
De standaard bezorgkosten binnen Nederland zijn €5,-. Alle orders boven €75,- versturen we gratis (binnen Nederland). De bezorgkosten voor België zijn € 15,-.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra je pakket is verzonden, mailen we je een tracking number zodat je de zending kunt volgen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Orders geplaatst op werkdagen voor 16.00u worden nog dezelfde dag verzonden. Orders geplaatst na 16.00u worden de eerstvolgende werkdag verzonden. Binnen Nederland heb je de order dan in 99% van de gevallen de volgende dag in huis (ook op zaterdag). Zendingen naar België duren gemiddeld 1-2 werkdagen. Zodra je pakket is verzonden, mailen we je ook een tracking number zodat je de status van je zending kunt volgen.

Leveren jullie ook in het weekend?
Ja, PostNL bezorgt van maandag t/m zaterdag (binnen Nederland).

Kan ik een bestelling ook ophalen in jullie winkel in Rotterdam?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. De magazijnen van de winkel en de webshop zijn technisch gescheiden van elkaar.

Het tracking number dat ik heb ontvangen werkt niet
Hou er rekening mee dat er een vertraging in de track & trace statusupdates zit. Je pakket moet eerst in het PostNL sorteercentrum zijn aangekomen & gescand. Vervolgens moet die scan zijn verwerkt op de server van PostNL. Meestal is dat later op de avond op de dag van verzending. Als je een foutmelding krijgt, probeer het dan over een paar uur nog eens.

RETOURNEREN

Ik wil een product ruilen
Geen probleem, dat kan binnen 14 dagen na ontvangst van je order. Stuur een mailtje naar support@x21.nl met je gegevens (ordernummer, welk artikel je terug wilt sturen en welke je er voor terug wilt), dan nemen we z.s.m. contact met je op voor verdere instructies.
Let op: het product moet wel in de originele staat zijn (ongedragen) en in de originele verpakking. Afgeprijsde artikelen kunnen niet worden geruild. Meer info vind je op de retourneren pagina.

Ik wil een product terug sturen
Geen probleem, dat kan binnen 14 dagen na ontvangst van je order. Vul het retourformulier in dat bij je zending zit en stuur het samen met je retour(en) op naar:

X21 Webshop
Hoogstraat 169
3011 PM Rotterdam
Nederland

Let op: het product moet wel in de originele staat zijn (ongedragen) en in de originele verpakking. Afgeprijsde artikelen kunnen niet worden geruild. Meer info vind je op de retourneren pagina.

Ik heb mijn pakket nooit ontvangen
Soms geeft de postbode het pakket af aan een huisgenoot of bij de buren. We zijn geen fan van deze praktijken, maar soms gebeurt dit. Bekijk s.v.p. of dit het geval is met jouw pakket. Zo niet, stuur een mailtje naar support@x21.nl, dan stellen we een onderzoek in naar je pakket.

Hoe zit het met de bezorgkosten van een retourzending?
Als wij de verkeerde kleur of maat hebben gestuurd of een andere fout hebben gemaakt, zullen wij de bezorgkosten van de retour aan je terugbetalen. In alle andere gevallen ben je zelf verantwoordelijk voor de bezorgkosten.

Kan ik mijn geld terug krijgen?
Ja, mocht je spijt hebben van je aankoop dan kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst van je order zonder opgaaf van reden terug sturen. Wij zullen je volledige aankoopbedrag dan z.s.m. (uiterlijk binnen 7 dagen) aan je terugbetalen. Vul het retourformulier in dat bij je zending zit en stuur het samen met je retour(en) op naar:

X21 Webshop
Hoogstraat 169
3011 PM Rotterdam
Nederland

Let op: het product moet wel in de originele staat zijn (ongedragen) en in de originele verpakking. Afgeprijsde artikelen kunnen niet worden geruild. Meer info vind je op de retourneren pagina.

Kan ik een product ook ruilen in jullie winkel in Rotterdam?
Nee dat is helaas niet mogelijk. De magazijnen van de winkel en de webshop zijn technisch gescheiden van elkaar.